Søk:

Verktøylinje

Gilde Eat kampanjen er i gang

(05.03.14) Den nye produktserien Gilde Eat, som består av Kebab, Gyros og LøvDigg, starter denne uken med en kampanje som skal skape oppmerksomhet rundt lanseringen og gi Gilde et fotfeste i frysedisken.

Gilde Eat kebabMålet med kommunikasjon er å knytte ferdigmat opp mot kos-situasjoner, og sørge for prøving gjennom året.

Kommunikasjonsmålgruppen er menn fra 18-35 år, og reklamefilmene vil bli vist i uke 10-13.

I tillegg vil filmene, samt pop-ups, bli vist på digitaleflater som YouTube, VGTV, BeOn og MSN frem til uke 18.

Fra uke 11 vil også 30 sekunders filmer bli vist som spotter under Champions League kamper på Viasat 4. Kampene går følgende dager: 11. og 12. mars, 18. og 19. mars, 1. og 2. april, 8. og 9. april, 22. april, 29. april og finalen 24. mai.