Søk:

Verktøylinje

Gilde Grillpølser – en del av stemningen siden 1964

(21.03.14) Gilde Grillpølse vil ha tidenes tilstedeværelse i media gjennom TV, digitalt, event og i butikk fra fredag 21. mars og frem til sommeren! Målsetningen med TV-kampanjen er å ta eierskap til de kjente og kjære grillpølsesituasjonene, samt skape engasjement og aktivisering rundt Gilde pølser.

Vi har laget en flott reklamefilm som som tar for seg kjente pølsesituasjoner, den vil bli vist med bred mediedekning, herunder TV2/Zebra, TV3, TVNorge, FEM, og MAX. Filmene vil bli vist i uke 12-15 og uke 21-23. 

Det vil i tillegg være en stor "Ut & Grill med Gilde" konkurranse som går ut på at Gilde, i forbindelse med sitt 50-års jubileum, ønsker å gi Norges befolkning 30 griller designet av arkitekt- og designhuset Snøhetta. Hvor ønsker du at Gilde skal sette opp en permanent kullgrill? Meld ditt bidrag på www.gilde.no/grillpølser

Konkurransen vil starte mandag i uke 13, men vi kan tyvstarte allerede i dag. I perioden frem til 1. mai, vil det være mulig å legge inn forslag til grillplasser. Her er det om å gjøre å få flest mulig stemmer, så del ditt valg med alle vennene dine på Facebook og Twitter.

I tillegg til antall venner, vil gode argumenter og historier for akkurat din plass, samt juryering være med på å kåre vinnersteder. Grillene plasseres ut i tur og orden i ukene 21-23. Utplasseringene skal markeres lokalt.

I tillegg vil det bli arrangert en konkurranse i butikk i uke 12-16. Mekanikken i denne konkurransen er "kjøp 2 Gilde Grill- eller Wienerpølser", bli med i trekningen av kr 10.000,-. Det blir også i samme tidsrom 200 demoer for Gilde Grill- og Wienerpølser gjennomført av oss, samt 95 demoer gjennomført i samarbeid med Idun Ketchup. 

Kampanjebilde