Søk:

Verktøylinje

God mottakelse for Thulefjord

(27.01.14) Høsten 2013 ble Thulefjord pålegg relansert i nytt flott design. I tillegg ble det lansert hele 11 nyheter, deriblant pølser, karbonade og lam.

Thulefjord Badsturøkte Lammepølse– Produktene har blitt godt mottatt ute i butikk og salgsapparatet har gjort en formidabel jobb. Etter relanseringen har vi en økning på 51 prosent mot fjoråret. Spesielt Lammepølsene og Reinsdyrpølsene er det mange nordmenn som har fått smaken på, og vi ser at det er ett voksende marked for pølser som er grovere og med mer smak. Også lammeproduktene som kun var å finne i butikker i Nord-Norge i høst solgte over all forventning, og vi gleder oss allerede til neste lammesesong, forteller brand manager i Nortura, Christine Frostmann.

I Thulefjord serien benyttes kun kvalitetsråvarer og tradisjonsrike oppskrifter fra nord, når det aller beste håndverket fra en levende og mangfoldig natur presenteres. Dedikerte medarbeidere på Målselv plukker ut de beste råvarene, og henter selv inn eineflis til røyking av Reinsdyrpølsene. Flere av produktene har blitt tildelt Spesialitetsmerket.

Se også thulefjord.no