Søk:

Verktøylinje

Ny telefonløsning på medlemssenter

(17.06.14, endret 19.06.14) I dag innføres et nytt telefonsystem ved alle Nortura Medlemssenter. I utgangspunktet skal det ikke være noen forskjell for deg som ringer oss på det grønne nummeret, men systemet er nytt for alle ansatte og kan skape uventede situasjoner.

TelefonSkulle det være at linjen blir brutt, at det kan være lengre ventetid, eller andre ting som kan oppstå, ber vi om forståelse for dette de første dagene.

Det nye telefonsystemet innføres samme dag på alle Nortura Medlemssenter, og andre kundesenter i Nortura.

Kontakt oss på grønt nummer
For innmelding av slaktedyr og livdyr, spørsmål om inntransport, avregning, livdyrkjøp og alle andre henvendelser du som medlem har til Nortura – bruk de grønne telefonnumrene! 

Målselv

800 80 140

Malvik

800 30 303

Førde

800 30 360

Sandeid

800 33 455

Forus

800 33 315

Tønsberg

800 33 227

Rudshøgda

800 81 082