Søk:

Verktøylinje

På Norgestoppen med McDonalds

(27.08.14) McDonald's lanserte i slutten av august kampanjen "På Norgestoppen". Nortura er stolt samarbeidspartner.

– Kampanjen lanserer de i samarbeid med oss i Nortura. Tine bidrar også med sin Jarlsberg i denne kampanjen. Lanseringen er en markering og tydeliggjøring av at McDonald's jobber aktivt med å bruke norske leverandører til sine produkter og restauranter, sier kundeansvarlig for McDonald's i Nortura, Synne Kari Svensrud.

I kampanjeperioden vil det bli servert to typer burgere med storfekjøtt fra Norturabønder; McOlsen og McHansen. I tillegg kan man få kjøpt McNilsen, som er et kyllingprodukt med norsk kyllingråvare fra Nortura.

Slagordet "Nortura – Norsk kjøtt fra Norturabønder" vil være å finne på det meste av McDonald's sitt reklamemateriell i perioden som varer fram til slutten av september.
 


McOlsen med godt synlig Norturaprofil, Norsk kjøtt og Jarlsbergost. Bildet er fra kampanjen på www.mcdonalds.no.