Søk:

Verktøylinje

Kampanje Gilde pålegg

Vinn pålegg i 1 år

(30.09.14) I høst ønsker vi å sette ekstra fokus på Gildes store volumprodukter innen påleggskategorien, Kokt skinke, Hamburgerrygg, Servelat og Krydderskinke.

Gilde har pålegg som treffer så å si hele Norges befolkning og de de aller fleste har et eller annet forhold til påleggene våre. Dette forholdet endrer seg ut fra dagshumør, hvem man er med, hvor man er i livet, samt en rekke andre ytre påvirkninger. Kort sagt finnes det sikkert 5 millioner unike forhold til påleggene våre rundt om i landet vårt. Og det er derfor vi sier Alle dagers pålegg.

I høst merkes påleggspakningene med ukedagene fra mandag til søndag. For å delta i konkurransen tar du bilde av pakkens forside og sender til 2333 med kodeordet som finnes på pakken. Når alle syv ukedagene er sendt inn, er du med i trekningen om pålegg i ett år. I tillegg blir det også trukket dagsvinnere som får gavekort pålydende kr 1000,- hver dag i hele perioden.

Kampanjen i butikk vil vare fra uke 40-48, og vil bli støttet med en ny kampanjefilm som vil gå parallelt med profilfilmene og gi et godt trykk i periodene uke 40-43 og 45-47. I tillegg vil det være plakater foran i handlevognene (cartboard) skal fungere som en siste reminder i butikk (Spar, Bunnpris, Rimi, ICA Super, Coop Prix, Coop Mega, Coop OBS) i uke 40-43. 

Alle dagers pålegg
«Gilde har pålegg som passer alle. Alltid.» Dette skal kommuniseres på TV og i annonser fra uke 19 og ut året, med to pulser i uke 19-25 og uke 32-48. Målet med kampanjen er å øke salg i verdi, og ta tilbake tapte markedsandeler.