God start på God November!

(07.11.18) Årets førjulskampanje fra Gilde ruller i disse dager ut i butikk.

God November

​November er «mellomperiode» i butikk. Vi er ferdig med lammesesong, men jula har ikke begynt ennå. Det store julestresset lar vente på seg noen uker til. Derfor er dette en god tid for vennelag og andre sosiale aktiviteter. Mange ønsker også en forsmak på årets juleprodukter. I kampanjen kan forbruker vinne 2000 kroner til sitt eget novemberlag. Kampanjen støttes på Facebook og Snapchat - og engasjementet er allerede stort.

Kampanjen er positivt mottatt av våre kunder og ytre salg har gjort en god jobb med solide ordre, som har sikret mange ekstra disker med grunnfjellsprodukter fra Gilde. 

– Mot kjøpmann snakker vi også om viktigheten av å være aktuell i førjulstiden, skape impulser og selge hele måltidet, forteller leder for trade marketing, Atle E. Larsen. 

– I tillegg har vi mange bestselgere å skilte med. Tenk bare på at 8 av 10 pakker med kjøttpølser ut av butikk er fra Gilde, 7 av 10 julepølser, 7 av 10 pakker med sylte og 7 av 10 pakker med roastbiff er fra Gilde. Og dette er bare noen eksempler.

Coop Extra Hafslundsøy
Bilde fra Coop Extra Hafslundsøy, foto: Heidi Andersen Hasle