Søk:

Verktøylinje

Årets første kampanjer er i gang

(10.01.18) Nortura starter året med en helt ny Gilde-kampanje, og gjentar Prior egg i alle kanaler. Våre største merkevarer skal få en god start på året.

Vinn en måneds matbudsjett
Årets store januar-kampanje gir forbruker mulighet til å vinne matbudsjett for en måned ved å delta i konkurransen på Gilde sin facebookside.

– Januar er en tid for å leve mer økonomisk, men også spise godt. Derfor bruker vi konkurransen til å løfte den kjente og kjære hverdagsmaten fra Gilde, sier leder for trade marketing, Atle Egil Larsen.

Konkurransen og Gilde-produktene markedsføres i butikk og på facebook, og gjennom måneden kåres ti vinnere som hver får 9000 kr. En familie på fire bruker cirka 8300 kroner i måneden på mat og drikke.

– Første post i kampanjen har spredd seg som ild i tørt gress. Vi fikk nesten 14.000 kommentarer på 2 dager, forteller Larsen.

Egg har alt – unntatt vitamin C
Januar er en viktig salgsperiode for Prior og egg-kampanjen minner forbruker på at egg er en sunn start på året. Kampanjen Egg har alt – unntatt vitamin C har vært i media siden 2016, og leverer fortsatt godt.

I januar er den synlig på både TV, nett og oppslag. Det vil også følge med innstikk med egg-oppskrifter i eggekartongene.

Merkevarebygging
I tillegg til markedsføring av enkeltprodukter, vil to merkevarebyggende kampanjer rulle og gå gjennom måneden.

Gilde sitt kommunikasjonskonsept «Fra den norske bonden» og Priors «Det er sunt å kose seg» skal løftes gjennom reklame på TV og nett.
 

Disk på Coop OBS Rudshøgda
Godt oppfylt disk på Coop OBS Rudshøgda med kampanjeprofil Vinn en måneds matbudsjett. Foto: Rune Magnussen og Jane B. Kjelsrud, Nortura.