Søk:

Verktøylinje

Ny kampanje: Go´& mager - Like god, med kun 9% fett

(Oppdatert 09.01.17) Gilde starter året med å relansere produktserien Go´& mager. Det blir like godt, bare magrere.

Gilde starter året med å relansere produktserien Go´& mager. Det blir like godt, bare magrere.

Den alternative produktserien til Gilde sine ordinære produkter, har kanskje ikke fått den oppmerksomheten den fortjener. Gilde Go´& mager består i dag av åtte produkter, deriblant Gilde sin mest solgte salami. Serien faller i smak hos forbruker, men blir kanskje litt glemt - det skal den aktuelle relanseringen gjøre noe med. Kampanjen skal oppnå økt salg gjennom økt prøving.

– Det finnes mange såkalte "sunnere alternativer" i butikkene, og det er ingen hemmelighet at ikke alt smaker like godt. Derfor gjør vi nå en ekstra innsats for å få flest mulig til å teste Gilde Go´& mager, slik at flere blir klar over at dette er magrere produkter som ikke kompenserer på smak, sier Konsept og sesongsjef, Kirsti Wiker Rönnmark.

Kampanjen vil være synlig på TV, kino, Facebook, i butikk og på utendørsannonser. For å differensiere Go´& mager fra typiske "lettprodukter", vil produktene vises i kjente og fristende eksempler for å understreke at dette er like godt, men lettere.

– Det vil bli ekstra mange butikkdemoer for å få forbruker til å smake på produktene. Vi får tilbakemeldinger på at kampanjen er veldig godt mottatt hos kjedene og ute i butikk, så vi gleder oss til å sette i gang, forteller Wiker Rönnmark.

I forbindelse med relanseringen vil også designet på produktene justert noe, slik at næringsinnhold og nøkkelhullsmerket kommer tydeligere frem.

Ny kampanje: Go´& mager Ny kampanje: Go´& mager Ny kampanje: Go´& mager