Pimp opp pølsa!

Årets store pølsekampanje

(02.03.18) Etter to vellykkede år med kampanjene «Pølsevalget» og «Pølseduellen» er det igjen tid for å løfte grillpølsene fra Gilde. Årets pølsekampanje vil bestå av to faser, en fra uke 10 til 13 og en fra uke 17 til 25.

– I år skal vi friste, engasjere og inspirere til å prøve pølser på nye måter. Målet er å øke salget av de tre Gilde grillpølsene med smak, og ikke minst løfte pølsesalget totalt, sier markedssjef Maren Dølgaard Eid.

Vinn pølser for et år
Uke 10 starter kampanjens første fase med en konkurranse.

– Vi ber det norske folk dele sine beste tips til pølsetilbehør og skal trekke ut ti heldige vinnere som får gratis pølser for et helt år, forteller Dølgaard Eid og legger til at volumet selvsagt vil ha et tak tilsvarende et fornuftig årlig forbruk av pølser.

Forbruker kan dele sine tips på Gilde sin facebookside og konkurransen vil markedsføres gjennom TV, butikk, sosiale medier og utendørsannonsering.

– I butikk skal vi holde inspirerende demoer hvor vi deler ut pølsene våre med tilbehør som passer ekstra godt til smaken på pølsa.

Norgesturné med food-traktor
I kampanjens andre fase skal Gilde på tur med en ekte food-traktor!

Food-traktoren

– Food-traktoren skal kjøre rundt i Norge, fra små tettsteder til store byer, og dele ut våre forskjellige grillpølser med de ti beste tilbehørsoppskriftene fra konkurransen, forteller produktsjef for pølser, Sabina Sahitovic Kleveland.

Underveis skal Gilde kommunisere med forbruker for å fortelle hvor Foodtraktoren befinner seg og hvor den er på vei. I tillegg vil det deles tilbehørstips og oppskrifter, samt «Behind the scenes»-filmer fra stedene food-traktoren besøker.
 

Vil du hjelpe oss?

Vi ønsker gjerne at dere, eierne våre, skal være med og bidra der dere har lyst. Vi ønsker derfor å invitere dere til å hjelpe oss med å kjøre traktoren.

Se oversikt på steder vi skal besøke - og kontakt oss!


– Vi håper ansatte og eiere vil delta i konkurransen og ikke minst la seg inspirere til å pimpe opp pølsa. Det er bare å glede seg, sier Kleveland entusiastisk.
 

Pimp opp pølsa banner Pimp opp pølsa banner

 

Kampanjen blir godt synlig
Kampanjen blir godt synlig i mange kanaler - og på utendørsreklamer