Søk:

Du er her: Hovedsiden / Organisasjon / Kampanje /Gilde pålegg og smårett

Verktøylinje

Nye kampanjer fra Gilde

(03.10.17) Denne uken startet to nye Gilde-kampanjer, det er Gilde pålegg og Gilde smårett-serie.

Gilde pålegg – matpakkefavoritten
Den nye kampanjen for Gilde pålegg bygger videre på matpakkegaranti-kampanjen, som ble kjørt i forbindelse med skolestart. Også denne gangen er fokuset på å få barn til å spise opp matpakken sin.

Kampanjen skal synliggjøre Gildes påleggsbredde.

Gilde pålegg

– I kampanjen forteller barna om hva som er deres favorittpålegg og hva som gjør at de spiser opp matpakken. Dette er tatt ut i en lengre og flere små reklamefilmer, som vil sendes på TV og digitalt, forteller Marketingsjef, Nina Rishovd Stavenæs.

Relansering av Gilde Smårett
Smårett-serien til Gilde har denne høsten fått nytt design og et nytt tilskudd i familien; Gilde Smårett Kjøttboller. Det markeres med en ny kampanje.

– I tillegg til å gjøre designet mer fremtredende og fristende, har vi knyttet hver variant til en kjent og kjær middagsrett. Målet er å gi en tydeligere referanse til relevante bruksområder, og det blir også fokuset i kampanjen, forteller Kategorisjef, Marta Optun Forså.

Den nye kampanjen vil bestå av annonser på sosiale medier, i tillegg til butikknære utendørsboards og reklame på handlevognene i butikk.

Gilde Smårett Grillpølse Gilde Smårett Bacon Gilde Smårett Kjøttboller Gilde Smårett Skinke