Søk:

Verktøylinje

Gilde – fra den norske bonden

(13.05.15, endret 18.05.15) Gilde har en ny merkevarestrategi og et nytt kommunikasjonskonsept som ble lansert i media uke 18. Nå kommer neste steg som handler om å vise Gilde ferskt kjøttpålegg og Gilde Edelgris sin tilknytning til den norske bonden og friste med matglede.

Gjennom ny strategi og ny forbrukerkommunikasjon skal vi bygge den opprinnelige Gilde identiteten, forsterke følelsen for merket og den emosjonelle bindingen med forbruker.

For å oppnå dette skal det være fokus på å bygge Gilde til ett sterkt merke. Gjennom året vil Gilde være svært synlige i media med budskapet «Fra den norske bonden» i flere forskjellige kampanjer.

Kampanjen går i magasiner og aviser i uke 20 og 21, og på TV fram til og med uke 26.
 

Se også, Gilde – fra den norske bonden:  Takk for maten!