Søk:

Verktøylinje

Gilde grill

(26.05.15) – Vi lanserer flere spennende grillnyheter – Supergrill, Burgere og Sous vide, i tillegg til at vi også denne sommeren har et bredt utvalg av hele Norges grillfavoritter, sier konseptsjef Gilde, Kirsti Wiker Rönnmark.

Mediekampanjen vil bygge på den nye merkestrategien og vårt nye kommunikasjonskonsept – fra den norske bonden. Kampanjen skal friste med flotte matbilder og gi gjenkjennelse til produkt i alle kanaler.

– Vi skal aktivisere de 30 unike grillene Gilde delte ut rundt omkring i Norge i fjor ved å skape engasjement samt inspirere folk til å grille. Grillfest fra Gilde arrangeres på utvalgte steder hvor vi i fjor satt opp Gilde-grillene for å skape oppmerksomhet og goodwill rundt Gilde merket, sier Wiker Rönnmark.

Deltagelse på VG-lista gir oss god geografisk spredning og skal gi økt kjennskap til nyhetene Supergrill og burgere samt skape oppmerksomhet rundt Gilde merket, Gilde burgere og Supergrill.

Se også gilde.no