Søk:

Verktøylinje

Gilde – fra den norske bonden

Takk for maten!

(24.04.15, endret 27.04.15) I forbindelse med Gildes nye merkestrategi ble det nye kommunikasjonskonseptet "fra den norske bonden" lansert med en 60-sekunders reklamefilm mandag 27. april. Denne filmen er til matglade nordmenn fra den norske bonden.

Reklamefilmen tar utgangspunkt i en takk for maten-tale, hvor forbrukeren får et innblikk i spekteret av produkter og anledninger den norske bonden bidrar med – fra ventepølse til langtidsmodnet spekeskinke.

Målet med mediekampanjen er å knytte sterkere bånd til forbrukeren, og samtidig øke kjennskapen til at Gilde er eid av bonden og at Gilde er bondens eget merke.

Reklamefilmen vil også gå på kino (uke 18-21) og digitalt (uke 17-27).

Det nye kommunikasjonskonseptet "Gilde – fra den norske bonden" som er laget i samarbeid med Try skal vise fram den norske bonden og den jobben han eller hun gjør hver dag. Vi skal fortelle gode historier som skaper sterkere følelser for Gilde-merket. Det er bare å se frem til mange magiske øyeblikk fremover.

"Takk for maten" filmen er tilgjengelig mandag 27. april. Gjerne del den på sosiale medier!

Se også de andre filmene fra den norske bonden