Søk:

Verktøylinje

Ny Gilde-kampanje: Vinn hopptårnet

(27.01.16) Holmenkollen skifestival og VM i skiskyting er rett rundt hjørnet, og denne uken startet den nye Gilde-kampanjen, Vinn hopptårnet. Med en "kjøp og vinn"-konkurranse og bred synlighet på TV, digitalt og i butikk, skal kampanjen øke salgsvolumet på en rekke produkter fra Gilde.

Gilde har gjennom årrekker vært en synlig merkevare i forbindelse med vinteridrett. Gilde grill- og wienerpølser hører med på tribunen under store mesterskap, som en belønning etter barneskirenn og i sekken på lengre skiturer.

Kampanjen som nå er i gang gir forbrukerne mulighet til å vinne spennende premier ved å velge nettopp Gilde sine pølser og andre produkter – en festmiddag for inntil 10 personer i selveste hopptårnet på Holmenkollen eller billetter til VM i skiskyting!

Det er enkelt å delta i konkurransen; Kjøp et Gilde-produkt, tast inn kampanjekoden eller produkt-strekkoden på www.gilde.no/kollen og du er med i trekningen!

Se TV-reklamen for kampanjen her:

– Vi har god erfaring med "kjøp og vinn"-konkurranser som dette. Det er enkelt for forbruker å delta, vi får god eksponering i butikk og salget øker, forteller Siw-Grethe Flåten, direktør Trade og Shopper, og legger til at det er ekstra kjekt å tilby en premie som ikke kan kjøpes for penger.

Det vil være informasjon om konkurransen på pakningene til flere av Gilde sine mest populære middagsprodukter, samt på kampanjemateriell i butikker over hele landet.

Lykke til og god skisesong!

Banner Vinn Hopptårnet

Profilering i butikk

Kode på produkt