(02.11.17) Julen nærmer seg og årets førjulskampanje er allerede i gang. I år relanseres Gildes juleunivers i nytt design.
– Det var på tide å fornye seg, løfte kvaliteten på designet og skape en mer helhetlig Gilde jul, sier Konsept- og sesongsjef, Kirsti Wiker Rönnmark.
Hun beskriver det nye juledesignet som fristende, stemningsfylt og selgende. Det er også stikkord for julekampanjen, som i år som tidligere er delt inn i førjul og høytid.
– Nå i førjulsperioden skal vi vekke lysten på julemat med en salgsutløsende konkurranse i butikk, og nærmere jul skal vi fokusere enda mer på fristelse og stemning rundt den beste julematen - som selvfølgelig kommer fra den norske bonden, forteller Rönnmark.
Konkurransen som sparkes i gang denne uken går ut på at forbruker kan få hele handlevognen spandert ved å velge et juleprodukt fra Gilde. Utvelgelsen vil skje tilfeldig og overraskende i butikk, og de heldige vinnerne blir avbildet på facebook.
– Ellers skal vi friste med nye annonser og utendørsboards, og med gjensyn av fjorårets julefilm på TV og kino. Det blir Gilde julestemning i alle kanaler!
Nye produkter
Årets produktnyheter denne julen er Gilde skinnfri vossakorv, Gilde Grov julepølse, skivet Gilde Røkt roastbiff med pepper, skivet Gilde røkt juleskinke og Gilde spekepølser i gaveeske.
– Nyhetene, tradisjonsmaten, julestemningen og våre verdier skal med nytt design bindes sammen og signeres med God jul fra den norske bonden, avslutter Rönnmark.