Alltid Norsk-kampanjen nominert til Gullskjermen

(23.10.24) Gildes reklamefilmer er i år med i finalerunden i kategorien «Beste bruk av TV». Premien i hver kategori er 300 000,- i reklamevisninger. Gullskjermen deles ut på Deichman Bjørvika 30. oktober.

 

 

Gullskjermen er et samarbeid mellom de norske TV-kanalene og har som mål å løfte og hedre effektiv bruk av TV. Arrangementet regnes som norgesmesterskap i TV-planlegging, og i år er Gildes reklamefilmer med bøndene våre i finalerunden i kategorien «Beste bruk av TV». 

– Målet med Alltid Norsk-kampanjen har vært å øke kjennskap og løfte assosiasjonen til «alltid norsk kjøtt». Hele 63 % svarer at de, basert på kampanjen de har sett, ville snakket positivt om Gilde. Dette er nok et bevis på at konsistent og tydelig merkevarekommunikasjon over tid fungerer, sier Simen Hepburn-Thollefsen, Marketingsjef i Rødt kjøtt.

Vi ønsker Gilde masse lykke til og venter i spenning på utfallet! 

Relatert informasjon (ekstern)