Nortura profilprodukter
(Oppdatert 22.08.25) Som Norturaeier kan kjøpe blant annet rimelige kjeledresser, jakker, sko, verneutstyr, andre profilklær- og produkter direkte fra nettbutikken til Ahlsell. Om du ikke er innlogget i nettbutikken kan se gjennom produktene i kleskolleksjonen i katalogen som er lagt til.
Se gjennom katalogen
Merk at avtaleproduktene ikke viser med logo, men at de vil profileres ut fra det som er i avtalen med Nortura, se hvordan i katalogen med våre produkter (pdf. 7 MB).
Søker du opp produktnummer fra katalogen i nettbutikken så kommer du til riktig produkt, men husk å velge riktig størrelse!
Både Nortura- og Tinemedlem?
Medlemmer som har tilgang til både Nortura- og Tine medlemskolleksjon, har 2 kjøpende kundenummer i nettbutikken. Ett for Nortura og ett for Tine, men med samme betalende kundenummer og samme innlogging. Ahlsell opplever at det kan bestilles med Tine logo når et medlem er innlogget som Nortura, eller omvendt.
Skal du bestille Nortura varer, må det påsees at du er på «Nortura» kundenummer. Det er illustrert med at Nortura eller Tine står bak foretaksnavnet. For eksempel:
- Ola Nordmann – Tine
- Ola Nordmann – Nortura
Gå til www.ahlsell.no og logg deg inn
Huk av for "Bare mitt sortiment" i toppen av siden. Avtaleproduktene finner du i 4 kategorier under "Produkter", Norturas avtaleprodukter er merket *.
Har du ikke tilgang til Norturas avtaleprodukter?
Du finner søknadsskjema på Ahlsell.
Spørsmål og svar om nettbutikken
Er du Norturaeier og har organisasjonsnummer kan du bli kunde hos Ahlsell og få tilgang til våre avtaleprodukter til en rimeligere pris.
Spørsmål: Hvordan bli kunde?
Svar: Besøk ahlsell.no og benytt valget søknad om kundekonto. Søk om kundekonto hos Ahlsell. Når du mottar ditt kundenummer (dette tar fra 1-2 dager) sender du dette videre til finn.krogstad@ahlsell.no. Finn sørger for opprettelse av avtale på kundenummer, samt at du blir koblet til sortiment «Nortura medlemskolleksjon».
For deg som har tilgang til nettbutikken, men:
Spørsmål: Har spørsmål om artikler og manglende «avtaleprodukter» i webshop.
Svar: Sjekk om valget «Bare mitt sortiment» er synlig øverst i nettsiden, ved siden av «Mine sider» og kundeopplysningene.
Spørsmål: «Bare mitt sortiment» er ikke synlig.
Svar: Logge av og på. Dette nullstiller nettsiden som kan ha hengt seg opp.
Spørsmål: Det er fortsatt ikke noe respons!
Svar: Send e-post til Finn med ditt kundenummer og han kobler deg mot sortiment.