Søk:

Du er her: Hovedsiden / Organisasjon /Kampanje

Verktøylinje

Ny kampanje: Pølseduellen

(06.03.17) Prior og Gilde har lansert hver sin nye grillpølse og begge hevder de har årets STØRSTE nyhet. Det ligger an til reklamekrig - Hvem har egentlig den største nyheten? Prior eller Gilde?

I kampanjen, pølseduellen, ønsker Nortura å skape oppmerksomhet rundt våre pølsenyheter og friste til prøving. Dette blir en stor kampanje som vil promoteres på både TV, radio, utendørs, digitalt og i butikk.

De to merkevarene vil konkurrere og forsøke å overgå hverandre, men kampanjen har bare så vidt begynt. Her er det lov å ta side og støtte din favoritt!

Reklame for kampanjen

Nyhetene  

Gilde Grillpølse med Pepperoni

I nyheten Gilde Grillpølse med Pepperoni, får landets mest solgte grillpølse smak av landets mest solgte pepperoni.

Den nye grillpølsen fikk terningkast 5 i VGs smakstest av produktnyheter, hvor den omtales som "et veldig bra supplement til folkets grillpølse."

Gilde facebook

Gilde Grillpølse med Pepperoni

Prior Grillpølse med Kalkunbacon

Prior kalkunbacon har siden lansering i september blitt et populært produkt og høstet gode tilbakemeldinger på smak og konsistens.

Nå lanseres en ny grillpølse fra Prior med biter av det samme baconet – en baconpølse for de som foretrekker pølser av hvitt kjøtt.

Prior Grillpølse med Kalkunbacon inneholder 40 % mindre fett enn vanlige pølser.

Prior facebook

Prior Grillpølse med Kalkunbacon

 

 


Profil i butikk
 

 

Pølseduellen 2017