Søk:

Du er her: Hovedsiden / Organisasjon /Kampanje

Verktøylinje

Ny kampanje: GOD TUR med Gilde og DNT

(07.02.17) Før jul inngikk Nortura et treårig samarbeid med Den Norske Turistforening, og 1. januar ble Gilde DNT sin nye Turpartner. I den første kampanjen skal Gilde inspirere forbruker til å dra på tur – aller helst med pølser i sekken.

God tur med Gilde og DNTKampanjen varer ut februar og vil være synlig gjennom materiell i butikk, TV-reklamer og en konkurranse på Facebook.

Ved å kommentere på Gilde sine Facebook-poster, kan forbruker være med i trekningen av flotte opplevelser på hyttene til Den Norske Turistforeningen (DNT).

– Vi skal være relevante i en periode hvor forbruker er opptatt av vinteraktiviteter, tur og turmat. I tillegg til å markere starten på samarbeidet med DNT, er målet er å styrke Gilde sin posisjon som turpølsa, sier leder for Trade Marketing, Atle Egil Larsen.

Butikkene har tatt godt imot kampanjen og satt av ekstra plass til turmaten fra Gilde (se bildet under filmene).

Både pølser og noen pålegg er merket med eget kampanjedesign.

Fra Coop Extra Kallerud i Hunndalen
Fra Coop Extra Kallerud i Hunndalen. Foto: Rune Magnussen Nortura Ytre salg

Gilde Grillpølse God tur