Søk:

Du er her: Hovedsiden / Organisasjon /Kampanje

Verktøylinje

Stor middagskampanje – "Vinn tur og møt Aksel"

(05.09.17) Denne høsten skal Aksel Lund Svindal være med på å løfte de klassiske middagsproduktene fra Gilde.

Stor middagskampanje – "Vinn tur og møt Aksel"Kampanjen vil være synlig på både TV, nettTV, Facebook og i butikk, og bygger på en konkurranse hvor forbruker kan vinne en fjelltur og møte den populære alpintstjernen.

For å delta må man kommentere på kampanjeposten fra Gilde på Facebook.

Det er ikke tilfeldig at nettopp Aksel Lund Svindal fronter høstens store kampanje. Ikke bare har han kjøttkaker og karbonader som favorittmat, han er også en bevisst forbruker og opptatt av å støtte norske bønder.

Svindal får selv prøve seg som bonde i kampanjens reklamefilm. Der bytter han arbeidsoppgaver for en dag med en ekte Nortura-bonde (som nok mange vil dra kjensel på).

I butikk vil forbruker bli møtt med plakater av Svindal i kjeledress og informasjon om kampanjen.

Produktene som løftes og merkes med kampanjeoblat på pakningen er Gilde karbonader, Gilde kjøttkaker, Gilde Svenske kjøttboller, Gilde kjøttpølse og Gilde wienerpølse.

Kampanjen vil foregå i tidsrommet uke 36-39.


Følg med på Gilde sin facebookside

 

Butikkprofil
Butikkprofilering under
middagskampanjen – "Vinn tur og møt Aksel"